The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

förlåt att jag inte har skrivit

Kategori: Allmänt

Jag vet om att det var länge sen jag skrev något men det är bara för att jag har haft fullt upp med allt annat. Min mormor trillade och bröt lårbenet så jag har spenderat typ all min tid med henne och när jag inte är där så gör jag mina läxor. det ända positiva är jag har får höga betyg. sen min mormor bröt benet hag jag börjat äta typ 5gånger om dagen. går och känner mig ständigt mätt och uppsvullen, och det värsta är att jag inte kan säga nej  till min mormor så jag äter när jag är där sen när jag träffar min lilla syrra så bjuder hon alltid på mat och jag tänker inte vara oartig och säga nej till henne nr hon har varigt snäll och gjort mat till mig. sen när jag kommer hem så måste jag också äta så ungarna inte tar upp min ÄS för jag vet om att dom märker av den och jag vet också att dom trots att jag försöker undvika att dom ska märka de så ser jag att vissa av dom speglar mitt beteende vid matbordet och det är duktigt irriterande.
jag borde lägga mig   ner och bara säga "Jag är fet och jag förtjänar inte maten jag äter" och sen bara följa mitt eget råd och inte äta mer. jag borde ställa mig på vågen så jag kan se vad det är jag har gjort mot mig själv.
jag borde skämmas för det jag har stoppat i mig.
 
  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: