The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

hotell Mormor

Kategori: Allmänt

stälde mig på vågen idag för förrsta gången på 17dagar.... för 17dagar sen vägde jag 54,8kg vilket i sig själv är mycket. men idag visade vågen en sifra som jag svor att jag aldrig mer skulle se...55,7kg!!! så nu sitter jag här på mormors säng och undrar hur fan jag har lyckats med det här?                                                                                                     så jävla cp-skadat.... men finns bara en sak att göra försöka ta tillbax kontrollen över min mat. men idag tog jag och mormor en nostalgitripp tillbax till ja mitten av 90-talet när jag var typ 5år och mormor brukade köpa kycklingvingar till oss o vi åt de med en ostbulle.... jag älskar min mormor för hon vet att något är fel men hon tjatar inte på mig... jag var en väldigt agrresiv unge när jag var liten och alla tyckte att jag var helt omöjlig att kontrolera men mormor lyckades alltid för hon fatta att jag var sur på hela värden och det fanns inget någon kunde göra mer en att finnas där och älska mig o de var de hon gjorde...... älskar henne för de <3 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: