The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

kontroll

Kategori: Allmänt

nu tar jag tillbaka kontrollen över mitt liv är så trött på att jag låter maten bestäma över mitt liv. det är jag som ska kontrolera det jag stoppar i mig... köpte en ny kalender dela var dag i två rutor ena sidan där jag skriver upp det jag måste göra, andra sidan skriver jag upp det jag stoppar i mig. så kan jag ha koll på vad jag stoppar i mig. måste väga mig var dag och jag måste skriva upp de jag äter. det är så änkelt. har inte råd att bli ft igen kan inte hålla på att gå upp och ner hela tiden jag sabbar min kropp. den pallar snart inte mer och det märks för jag har helatiden ont i kroppen. så jag måste göra något åt det och jag mådde bättre när jag vägde mindre så då får man gå ner och hoppas på att det hjälper.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: