The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

dödsångest

Kategori: Allmänt

jag var och krama min bror idag och jag fick en sån jävla ångest. jag äter mat under tiden som min bror ligger i en jävla säng. det har äntligen slått mig hur jävla nära jag var på att förlora min bror.
min bror har alltid varit min hjälte. han har varit den som alltid har räddat mig och skyddat mig. o jag sa de till han idag. han skulle bara våga att lämna mig. han är min store bror och han måste göra sitt jobb. jag tänker inte låta han ge upp och jag är inte beredd att förlora han. jag vet inte om jag är helt sjuk men jag älskar alla mina syskon och jag hade dött för dom. jag har alltid varit det svarta fåret och den fula ankungen men mina syskon har ingen rätt att ta ifrån mig.
jag äter fortfarande alldeles för mycket men jag försöker dra ner på det. akta men säkert. vill inte trilla tillbaka o frossa så tar de hellre lite lugnt. min bror undra om jag fortfarande boxades. skäms över att behöva säga att jag inte gör det. han tyckte att jag skulle börja med det igen och sen börja med MMA. vi får se. klarar min kropp de så hade jag velat börja med det. konditionsträning först sen boxning och sen förhoppningsvis MMA så kan mamma gå i taket helt :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: