The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

plus, plus och åter igen pluss

Kategori: Allmänt

har varit hos min syrra i tre dagar och två nätter. vi har haft det skit roligt, kollade på film första kvällen och stack ut på krogen den andra.. vi tog en massa bilder och vi var väldigt poppis :P alla ville ha bilder och ingen ville hamna på nätet.... snacka om dubbelmoral.
 
så nu till det viktiga... jag ställde mig på vågen och den visa + igen så nu är jag uppe i 55,9KG. snacka om att jag känner mig fet. vill bryta den här onda cirkeln men jag vet inte hur jag ska göra. känns som att jag inte kan hålla mig och alla andra flytande och det suger som fan... jag hatar att misslyckas det är det värsta som finns och var gång jag inte går ner så har jag misslyckats.
jag håller med lille man... "du borde skära bort din mage så jag kan använda den som kudde" han må vara 5år gammal men ibland e han jävligt smart.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: