The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

ett evigt svammel....

Kategori: Allmänt

när grisar kan flyga... när det finns små rosa elefanter med ljusblå prickar som dansar på gyllene moln...
jag ser fan att du tittar på mig! jag känner hur dina blickar bränner... jag hör vad du tänker och jag vet att du inte vill mig något annat en att jag ska dö så du slipper att ta ditt ansvar och så du kan använda mig en sista gång till din fördel.
du älskar att berätta snyfthistorier och det värsta är att folk tror på allt du säger.... jag vet om att du lever för att förstöra för mig.... du försöker driva mig tillvansinne och det värsta är att du lyckas. jag försöker bli av med dig men men des värre delar jag DNA med dig... dessväre kommer jag att bära runt med dig tills dagen jag dör. är rädd för att få barn för att jag vet om att en del av dig kommer att leva vidare i dom....
 
jag må vara satansav komma men vägrar att ge dig glädjen att ha tillgång till min avkomma. Om du någonsin hade försökt att komma nära mina barn hade jag jagat dig till jordens ände och puttat dig över kanten....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: