The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

saningen

Kategori: Allmänt

jag väger 55,4kg. skäms som fan över att säga det men det är sant. jag har ingen stärre livslust längre och det värsta är som att jag sitter fast... jag vet inte längre vad jag ska göra eller hur jag sätter gränser för mig själv. det jobbigaste av allt är att jag måste ta av mig min tröja om några veckor för att jag ska ta ett nytt hål. tcker inte om att visa hur tjock jag är och specieltinte för folk jag faktist är kompis med. känns som att dom dömmer mig mer en va andra människor gör. men många av mina vänner verkar mer döma mig för att jag har gått ner i vikt en något annat. min familj gnälde alltid när jag var tjockare och nu gnäller dom för att jag tydligen är för smal men det sjuka är att jag inte är så smal. sitter jag ner har jag ett jävla bildäck runt magen och det stär mig hade behövt gå ner minst 5kg till för att bli av med det. jag tycker att det var fan så mycket lättare att gå ner innan en vad det är nu. syrran försöker att gå ner i vikt och hon tycker att det hade varit lika svårt för någon som är smal att gå ner i vikt som det är för henne. nu vill jag inte låta ond eller not liknande men det är lättare att tappa 5kg för non som har ett hökt BMI en vad det är för någon som har ett lågt BMI.
vet inte om jag är den ända människan som känner så eller om det äns är så men det är så jag känner... men jag sa inte det till henne... vill att hon ska lyckas med att gå ner till det hon vill och jag tänker inte stå i vägen för henne... alla frågar mig hur jag gjorde och jag svara... slutade äta och började träna hahaha...  sen säger jag nä jag slutade inte äta bara åt mindre. och det är sant jag har fastat ett par dagar men aldrig slutat äta helt. älskar mat för mycket.

Kommentarer

  • coffesmokesdietcokes.blogg.se säger:

    klart det är lättare när man har ett högt bmi?! håller med dig där, men man måste ju ändå kämpa för det!

    2013-02-18 | 20:46:13
    Bloggadress: http://coffesmokesdietcokes.blogg.se/
  • Eriiza säger:

    Nej, jag vet egentligen inte varför PSYK gör så..

    De ursäktar sig bara med att jag kan bli beroende av medicinerna
    som fungerar på mig, och att de inte vill ge mig det p.g.a min diagnos.
    Hade t.ex Theralen bitit på mig, så hade jag druckit det!
    Inte ens olagliga droger (flera av dem) biter på mig. =/

    2013-02-21 | 22:12:07
    Bloggadress: http://eriiza.webblogg.se/
  • Eriiza säger:

    Precis så är det.
    Psyk riskerar hellre att man blir drogmissbrukare,
    sexmissbrukare, självskadare etc. istället för att ge
    en den hjälpen som man vet fungerar!
    Visst, man skall ju inte ge vilken medicin till vem som helst i höga doser.
    Men man skall heller inte förbise vad de kunde förhindrat. =O

    2013-02-23 | 22:41:55
    Bloggadress: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: