The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

STARVE!!!!

Kategori: Allmänt

var gång jag går förbi en spegel så ser jag att min vikt börjar krypa upp mot 60- sträcket. jag ser hur mitt anskikte börjar bli rundare och rundare. jag äcklas med det jag ser. jag måste börja något åt det men det känns lite hopplöst när man börjar frossa. det känns som at man baara gör saker värre. det är som att man sparkar på sig själv. är som att man hamnar i en ond cirkel som jag inte kan ta mig ur.
 
jag borde följa den här bildens råd. jag lär ju inte dö i första laget. har en hel del fettresärver. mååste börja lära mig att jag inte behöver så mycket mat som jag verkar tro. jag vet om att jag kan klaraa mig på rätt lite så ffår börja köra på det igen.
måste börja dricka mer oxå. är konstaant törstig men jag blir det på kvällarna. kan gå hella dagen utan att dricka något men mitt i natten då vill jag hiva i mig så mycket jag bara kan. vill ha någon form av stabilitet i mitt liv. jag pallar inte mycket mer vill ha rutiner och med rutiner så menar jag sova, vakna, skola och vatten. anledningen till att jag skrev vatten är för att jag glömmer att dricka. sjukt jobbigt.   
 
  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: