The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

suck

Kategori: Allmänt

jag känner mig äklig. hatar när folk rör mig. hatar när folk ber mig att äta... jag äter tillräckligt tack så väldigt mycket... hatar när spöken från förr kommer fram igen. känner mig ständigt iaktagen, ständigt strässad och jag trycker ständigt i mig mat... har ätit 7gånger idag. frågar mig själv varför? men jag har inget bra svar. jag äter för ätandets skull... vet att det låter helt sjukt men så är det bara... jag börjar tröttna på att hela tiden få höra att jag borde äta... eller om jag har ätit? vet om att folk inte menat något illa med detta men jag blir endå trött på att höra det, speciellt när jag äter konstant. då hjlper det inte att folk hela tiden trycker upp mat i huvet på mig...
 
jag har bott nere i stan i ett år nu och jag var nyfiken på hur mycket som jag har lackt på snabbmat så jag kolla mitt konto och räkna ut hur mucket jag hade ätit ute.... och jag blev så förvånad över hur mycket skit jag stoppat i mig på ett år....6826kr!!! fattar ni hur mycket pengar det är? jag vill inte bo här har fan inte ätit så mycket skit på länge innan det här året... hur fan kan jag göra så här mot mig själv? det är inte konstigt att jag är fet... inte konstigt att jag inte kan gå ner... när jag hela tiden stoppar i mig en massa skit! för det är vad det är...
så länge jag äter så här, så förtjänar jag att vara fet... måste ändra på det här...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: