The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

ja ett till misslyckande

Kategori: Allmänt

jag känner mig helt värdelös... tydligen behöver jag andra människor för att kunna tänka, jag är en löngnare och jag är slav till min mammas vilja.... det märks att människan som sa detta inte känner mig... jag är en tjej med väldigt stark vilja... Tuvär har jag inte fått utlåpp för min ilska... vet inte hur jag ska straffa han för jag kommer fan att ge igen för de han sa... hade velat bita huvet av han.... men desvärre så e mord olagligt :( .... de enda settet jag gjorde hela dagen igår var att fråssa i mat... det känns inte bra alls...  är så jävla besviken på mig själv.borde klara det bättre. men tydligen inte... klara de skit bra när jag gjorde min mat några dagar i förväg. för då viste jag att jag inte fick äta mer och att det var det... men tappar kontroll när jag häller upp maten på en tallrik... hade han sakt att mat styr mitt liv så hade de varit sant... men sen när börja jag lysna på min mamma??
ja de stör mig som fan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: