The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

spy

Kategori: Allmänt

ställde mig på vågen för första gången på jag vett inte hur länge. helt alvarligt när jag såg vad vågen visa så ville ja inget hellre en att bara spy. jag mådde så jävla illa över siffran som stirrade tillbaka på mig. 58,8kg. jag kan inte hålla på så här. jag kommer att dö om jag fortsätter äta skit. om jag fortsätter misshandla min kropp så kommer jag att får en hjärtinfarkt och dö. den lilla rösten som säger att jag är hungrig är ute efter att döda mig. jag måste börja träna igen i alla fall gå mer en vad jag har gjort hittills. jag skäms över mig själv. och det värsta är att jag vet mycket bättre en att göra som jag gör. detta är fan inte "jag gör det imorgon." jag gör det fan idag!
måste börja skärpa mig igen. kan inte leva som jag gör. kan inte stoppa i mig allt skit jag stoppar i mig. känner mig sjukt smutsig och äcklig.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: