The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

ny data och ångest

Kategori: Allmänt

så nu har jag fått en ny dat och jag är rätt nöjd :)... ska bo hos min mormor fram tills på söndag. så jag har ett par dagar på mig att lära mig hur min data funkar. måsta ta och lägga in alla min bilder, appar, socialmedia och allt annat som man kan behöva.
 
sitter här hemma och har en grym ångest... jag har redan ätit idag. jag åt med min mormor vi fick grekiska biffar, potatis och vitlökssås. så jag åt 2biffar, 1potatis och lite vitlökssås. och nu vet jag inte om jag borde äta eller om jag och syrran ska äta. V tycker att jag ska ta och vänta för jag och syrran äter alltid när vi är tillsammans. och det är visserligen sant... hon tycker att jag är för smal så hon tjatar inte men hon ger mig alltid mat för hon vet om att jag inte har hjärta att säga nej till henne. fan jag hatar att ha ångest fan också... vill bara skrika!!!!!
 
har inte stelt mig på vågen men jag är heelt säker på att jag ligger på + igen känns som att jag snart är uppe i 60kg igen... önskar att mormor hade kunnat klara sig själv så jag hade kunnat gå tillbax till mitt liv. där jag kan komma in i samma rutin som jag hade innan.... trivdes bättre när jag bara åt en gång och tog en macka om jag kände för det.  
   
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: