The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

helt onödigt inlägg för dom flesta

Kategori: Allmänt

jag är rastlös och jag vill inget hälre en att trycka i mig en massa mat.... vet om att det inte är någon bra ide men det är vad jag känner.... har redan ätit mer en vad jag borde ha ätit borde igår och idag.... 
 
va super bowl igår och Baltimore Raven vann YeeY.
Men det blev ganska mycket och fet mat igår... satt som fast klistrad framför tven och skrek som en jävla dåre... fram till halvlek var det ganska tråkigt för Reven ledde stort och det var så jävla tråkigt att titta på... efter halvtid så slockna hela arenan blev strömavbrott och efter det blev det en jävla fart på san francisco 49ers. dom kom nstan ikapp och Raven hadde helt glömmt sitt försvar. Det sluta i spänning och ett felaktigt domslut.... en Raven spelare drog i en 49ers tröja och dommaren dömde till fördel till Raven... V som höll på 49ers var skit sur medans jag blev skit glad.... dommaren hade dömt rättvist under hela matchen så tyckte att han gjorde helt rätt. han lät små sakerna vara och han förklarade sina domslut... så jag var nöjd.
 
jag vet om att det här ilägget mest troligen inte kommer att intresera någon men det finns två saker jag älskar och det är Super Bowl sunday och victoria secret fashion show.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: