The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

jag är ett missfoster vad är ni?

Kategori: Allmänt

när jag var yngre trodde jag att jag var som kung Midas. men istället för att saker jag berörde blev till guld så belev det bara till skit. jag trode detta för att de var min sanning. jag har aldrig velat föröka mig för att jag vill inte föra mina gener vidare. har mina bebisar och är väldigt nöjd med det... förra söndan fick jag höra att jag aldrig borde få barn för att jag bara förstör människor som jag har runt omkring mig. det räckte tydligen att jag redan hade förstört V och S. jag undrar dur fan jag kan förstöra en människa? jag vet om att jag är ett missfoste men jag kan inte förstöra människor.
det finns en lång lista på vad jag är och det roligaste är att det är inte folk som hatar mig som har sakt det det är människor som älskar mig som har sakt vad jag är:
missfoster
vampyr
häxa 
varulv
hora (min styvfar kalla mig de)
kanibal( jag dödade tydligen barn och åt dom)
pundare
dum i huvet
värdelös.....
detta är några exempel på vad jag är och jag kan erkänna att jag e lite smått mysko har jag alltid varit folk stirrar alltid på mig och det är inte för att jag är söt det är för att jag är konstig. folk har stirat på mig i hela mitt liv för att jag är fruktansvärt androgen... folk snackar skit om mig frågar mig om jag är kille eller tjej. så om dom endå snackar skit om mig så kan jag väl fan ge dom något ordentligt att snacka om. så om dom vill kalla mig missfoster så e det ok men att jag förstör människor... skulle inte tro det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: