The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

-0,5

Kategori: Allmänt

Så idag visar vågen 55,3 -0,5 idag med andra ord. Kom inte upp när jag skulle idag så jag gick inte till skolan. nu måste jag sitta hemma och komma ikapp med de jag missat idag. får inte äta innan V kommer hem och har gjort maten dom ska äta. ska snart sätta mig med en stor kopp te så jag får något varmt i magen. hade velat fasta men kan inte när jag bor här. så jag det besta av situationen och undviker mat så länge jag kan så. Vet inte hur jag ska göra för att sluta misshandla min kropp genom att gå upp och ner i vikt. vill bara gå ner och sen hålla den vikten. vill inte gå upp hela tiden.
 

vet inte hur jag ska göra. Vill att min familj ska älska mig. Gör vad som hälst för att jag ska duga i deras ögon.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: