The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

förlåt igen.

Kategori: Allmänt

Har inte skrivigt på grund at vatt jag har varit upp tagen med att proppa mig full i mat. Jag har gått upp tre kg och jag är fet som fan. Nu vill jag bara sluta äta. Hur kan jag göra så här mot mig själv? Hade kämpat så jävla hårt för att ta mig ner till 53kg. och nu har jag tagit mig upp till 56kg. Jag är fet som en jävla ko.
 
Så förutom att jag tydligen är på gödning. Så har jag fult upp med skolan. Synd bara att jag redan ligger efter i matten. Snacka om att jag suger. Vem kunde tänka sig att +, -, /, * kunde vara så jävla jobbigt. Men min psykologo 2 går i alla fall bra men det kanske inte är så konstigt med tanke på att jag är ett psykfall själv.
 
Har varit mycke hos mamma under dom senaste dagarna. Fick en ny jacka av hemme sund bara att jag inte kommer kunna använda den för har jag ett linne under så ser jag bara fet ut. Men inte så mycket man kan göra åt saken mer en att äta mindre och röra sig mer. Tycker synd om min lille B. Han har inte fått några lång promenader på typ två månder. Känns som att jag inte har tid med han längre måste lägga mer tid på honom. Han saknar mig och det märks han vill hela tiden ligga nära och jag förstår han... Nä nu måste jag sätta mig med läxan.
 
 
 
Hoppas det går bättre för er en vad det går för mig.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: