The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

i'm a fake

Kategori: Allmänt

Va hos läkaren igår, och jag fick höra de värsta genom alla tider. jag är en fullt normal tjej. Min vikt var fullt normal. Som tur var så räknade hon ut mitt bmi på vikten från April men o andra sidan så e jag snart uppe i den igen.
 
Jag kan svära på att den lilla rösten inom en som säger " Jag ska böraja banta imorgon" den rösten är ute efter att ta död på en. Jag vet om att jag nästan är uppe i 56kg så jag e uppe i 20 i BMI. Måste gå ner 3kg så är jag nere på 19 igen. Fan hatar min kropp och endå så trycker jag i mig mer mat. Jag ställer mig själv frågan var jag varför gör jag så här mot mig själv? och endå så fortsätter jag att trycka i mig mat. Jag måste komma tillbax till träningen. Kan inte hålla på som jag gör nu. Det håller inte jag kommer att bli fet igen om jag håller på som jag gör nu.
 
Jag måste sätta mig själv på bantning och hård träning. Nu är de fan inte imorgon som geller utan det är nu som geller. Det som är gjort är gjort nu ser vi framot och går vidare.
 
Måste börja blogga var dag oxå. Ska till P på freda. måste ha gått ner i alla fall 1,5kg till dess har lite mer en en vecka på mig så nu kör vi.
 
Vill ha en kropp jag kan vara stolt över.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: