The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

läxa igen....

Kategori: Allmänt

Det e mycket att göra idag... Måste sätta mig med läxerna så jag hinner ikapp med matten så jg inte hamnar för långt efter. Sen måste jag ut med hunden på läng promenad och se till att jag inte äter mer en de jag redan gjort idag... Hatar när dom andra bestämmer mat och jag måste äta... Och jag vet om att jag är den som stoppar maten i munen.
Har så jävla mycket som måste göras och så lite tid att göra de på...
Hoppas jag hinner med allt jag måste göra.
 
Jag hoppas att jag klarar de här för jag har inga andra möjlig heter en att klättra upp. har redan varit på botten och jag vill inte tillbaka.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: