The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

Maskrosbarn

Kategori: Allmänt

Förra lektionen vi hade i psykologi snackade vi om olika begräpp t.ex. flodbåtsbarn, rengbågsbarn och maskrosbarn. Det var en jobbig lekton för min del för att jag vet hur det är att vara ett maskrosbarn. Precis som så många andra där ute. Jag vet om att jag hade de skit jobbigt när jag var liten och det blev inte bättre förens jag flytta hemmifrån. Men hade det inte varit för att pappa räddat mig varenda jävla gång så hade jag nog inte suttit här idag. Jag vet om att han nog aldrig kommer att läsa detta men jag är så jävla tacksam att han alltid fanns där för mig och altid fångade mig när jag behövde de. 
 
 
Jag har suttit på kanten många gånger. Jag precis som så många andra har haft de skit men jag är en som har haft en jävla tur. Jag har haft turen att jag haft någon som har brytts sig om mig. Någon som alltid har funnits där. Oavsätt vad jag en har hittat på så har jag alltid vetat att det finns någon där ute som vill mitt  bästa.
 
Jag kommer att lyckas. Jag kommer att ta mig upp ur de jag kommer ifrån och jag kommer att bli något.
Jag vägrar att präglas av de som har hänt mig. Jag vägrar att bli som dom.
Det kvittar om det är mitt eget kött och blod jag kommer inte bli som han.
 
Ett stort tack till alla människor som har gjort mig till den jag är idag. Även om ni aldrig kommer att se detta.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: