The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

Misslyckande...

Kategori: Allmänt

jag har inte not mina mål, så jag är inte ens i närheten av att nå mitt slut mål nu måste jag kämpa hårdare sluta dricka öl med kompisarna och äta som jag borde. Nu jävlar ska jag lyckas.
 
för första gången ska jag lägga ut en bild på mig. Jag ska även lägga ut mina mått.  Gud va närvös jag blir redan att behöva visa hur tjock jag är. Är så rädd attnon kommer att kalla mig tjock.  Jag hoppas värkligen att ingen gör de. Nä nu börjar jag bli lite paranoid. Skriver imon igen och ska sätta ut bild då oxå.
 

Kommentarer

  • Sara säger:

    Jag kommer fortsätta följa dig och ser framemot att få veta lite mer om dig, bilder och sånt :)

    2012-08-11 | 19:30:40
    Bloggadress: http://wannahealthylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här: