The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

orolig

Kategori: Allmänt

jag har panik... jag vet inte om jag vågar visa min kropp. tycker jag är jätte tjock och jag får inte ihop min vikt med det jag ser vet inte varför.... får väl sätta ut bild sen.
 
har varikt ute o gått med V och B vi gick en långpromenad på en mil. tog typ två timmar vi brände typ 660cal.
sen förstörde jag allt genom att trycka i mig ett ton mat.
fick sån ångest över not V sa på promenaden. Vi gick förbi centralen och så säger V "Det är en sån tjej du gillar."
jag tittade på han lide oförstående. och han säger "Ja, du gillar ju bara såna tjejer, tjejer som är anorexiafall."
Ja jag gillar smala tjejer de gör jag. sticker inte under stolen med de. Men bara för att en tjej e smal behöver man inte vara dum. Min mamma t.ex. har alltid varit jätte smal men hon äter som en häst. Jag där i mot behöver bara titta på mat och jag går upp ett ton.
 
Jag vill vara smal, jag vill nå mina mål men jag vill inte att V kallar mig för anorexiafall om jag gör de.
Ver inte hur jag ska göra.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: