The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

trött på de

Kategori: Allmänt

Jag är så slut i kroppen. pallar inte mer. Jag pallar inte lägga ner min tid på något som ändå aldrig kommer att hända. Jag tar och skiter i allat som inte är min mat och min skola. Har inte orken att lägga ner på allt annat. Trodde fan aldrig att jag skulle bli så här slut i kroppen som jag är just nu det är så sjukt har inte ork för något överhuve taget. Jag kan inte träna och jag äter som en häst. Hur kan jag göra så här mot mig själv är nästan som att jag ber att bli tjock igen och sen kommer både V,S och syrran och säger att jag har fel kroppsuppfatning. Nä de har jag inte jag vet precis hur min kropp ser ut. Jag levde i förnekelse och jag tänker inte hamna där igen.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: