The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

Ur kaos föds ordning

Kategori: Allmänt

Jag blev alltid kallad kaos, pågrund av att jag är en grymt stökig person. Jag har inget imot att det är lite stökigt så länge man hittar var man har lakt sina saker. Alla som känner mig vet de. Det är inte som att jag sticker de under stolen.  Så jag fattar inte varför jag alltid får höra ve säga "Jag snacka med X idag, hon städar. Jag fråga henne var man hittar en tjej som henne." Om du nu vill bo med en tjej som städar och gör allt annat åt dig så hade du inte behövt be mig att flytta in. Jag gillar inte att städa men jag gör de endå. Jag är stökig jag vet de. Men jag pallar inte höra gnäll hel tiden. Därför jag inte bor med min familj. För jag pallar inte med en  massa gnäll om allt jag inte gör. Jag vet om att jag är värdelös behöver inte höra det.
 
Nu kommer jag att spendera resten av dagen med att sitta i sängen och göra mina läxer... YeeY :/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: