The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

2000, 6/6-06, 12/12-12 och 21/12-12

Kategori: Allmänt

jorden gick under för typ två timmar sen. men men jag överlevde igen :)...
igår var jag med min mormor på stan och köppte kläder till henne... men det blev en tröja till mig oxå.. vi gick in på gina och jag hitta en stickad tröja till mig... tog först S men den var för stor så mormor gav mig xs för hon tyckte att den skulle sitta bättre och inte skulle se så stor ut... den satt bättre så mormor köppte den till mig sen var hon hungrig så hon tyckte att vi skulle äta kina mat. hon ville att vi skulle äta i tresmå rätter så vi gjorde det och sen åkte vi hem till henne och hämta barnens julklappar. sen åkte jag hem och börja med kvällsmat... det blev älgburgare gått men jag var redan mätt som fan och jag ville inte äta de oxå men fick så snällt sitta och äta upp de... så nu är jag lika fet som jultomten.
senare idag ska jag gå inte till stan och köpa nya skor till mig... är så jävla glad över det :).. älskar skor... e presis som min mamma när det kommer till skor ^^ men nu får jag väl ta och sova en liten stund innan jag måste upp.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: