The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

all jul mat...

Kategori: Allmänt

fetto, fetto och fetto... har ätit alldeles för mycket.... har inte vågat ställa mig på vågen för jag tror att jag kommer att ha sönder den.... och nä jag är inte paranoid, ha blivigt jätte fet. måste börja tränna och sköta mtt ätande.
har tagit hål i naven igen så hoppas att den vill läka som den ska den här gången. har sovit större delen av eftermidagen mest för att jag fick panik när killen som tog hållet tvekade mitt i allt och vågade inte trycka igenom så, sa till honnom att bara trycka igenom och få det överstökat. sen var jag tvungen att äta för blev helt vit i hela huvet och höl på att svimma...
så nu måste jag vänta i 6v. och se hur det läker. sen blir det att börja gyma. nästa sak jag ska hitta på är att tatuera min rygg. fan blir mycket nu på kort tig men va gör man.... inte ofta jag har pengar över så får ju passa på när jag kan...
hoppas nu fick en massa fina julklappar och inte gjorde som jag och vräkte i mig en massa mat.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: