The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

bra dag

Kategori: Allmänt

 köpte nya skor idag. blev så jävla glad. nu är jag lång som fan YeeY. sen gick vi int i en klädaffär hade sätt en jätte fin klänning och ville se om det fanns någon som passa. det fanns det och den som passa var storlek 34. kan fan inte fatta att jag får på mig det men jag ska inte gnälla. vågen börjar äntligen visa minus igen så är glad över det. min ångest växer allt snabbare allt efter som julen närmar sig.
jag har ångest över att behöva äta. jag har ångest över att man ska behöva äta i omgångar och att samma sak kommer att hända två dagar i rad. suck!
 
kommer att ta nya hål. är så glad! (piercingar) och sen ska jag ta och sälla mig under nålen igen. (bli tatuerad) fan va det kan rulla på ibland. känner på mig att min familj kommer att döda mig men o andra sidan har dom velat göra det sen jag var liten :p jag drev min mamma tillvansinne när jag var liten och tänka sig att jag gjorde de samma som vuxen hihi ;)... tur att man är söt ibland...XD...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: