The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

Confessions

Kategori: Allmänt

dagens vikt 54.4.
 
mitt största last är att jag har en förkärlek till att äta fet mat sent på kvällarna. vet inte varför men det blir alltid att om jag fråssar så gör jag det på kvällarna... det är duktigt irriterande att jag inte kan kontrolera min mat. hade önskat att det vore lättare att kontrolera men det är det inte. sen o andra sidan så är väl allt som är värt att ha lätt satt få. men ingenting är omöjligt så jag får kämpa hårdare. med lite tur så kanske jag lyckas nå mitt slut mål lagom till den 24e Dec.
 
det är full snöstorm ute men jag måste endå ut i det och gå mina långpromenader. lär inte kunna gå lika fort som jag brukar men jag lär endå förbränna något... man får ju vara glad för det lilla antar jag... ska ta och baka med Lille man och S. idag blir det pepparkakor... är så glad att jag inte äter det :D. ska ta och dricka en kopp Te så jag kan sluta frysa så jävla mycke.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: