The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

kan man vara perfekt?

Kategori: Allmänt

perfection..... perfection är olika beroende på kultur, idial och tro i alla fall var det det vi fick lära oss när jag gick i skolan. detta fick mig att fundera lite på vad jag anser är den perfecta människan.
 
jag vill vara perfekt så hur vill jag vara?
med tanke på att jag anser att jag inte är mer värd en det värdet andra ger mig så...
 
så jag vill vara smal
vacker
kunna hålla årdning och reda
vara duktig
bli framgångs rik i allt jag bestämmer mig för att göra 
väl tränad
tatuerad och piercad
 
det låter kanske inte så mycket men det är dom största punkterna i mina verderingar om att vara perfekt.
måste börja taitu med mina brisrer och göra saker på rätt sett.
det finns inga genvägar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: