The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

misslyckande

Kategori: Allmänt

vikt 54,4
 
idag ska jag till syrran och baka.. vi ska baka  lussekatter, papparkakor och  scones. sconesen ska vi ha till fikan efter baket. Trip back to memory lane när vi satt på byggen och drack te och åt scones med smör.  minns hur mysigt vi brukade ha det när vi var små...
 
fick inte se minus på vågen idag för att jag fick den smarta iden att äta för mycke igår.... vid åtta tiden igår hade jag bara ätit 200kcal så jag var ganska nöjd helt plötsligt får jag för mig att jag vill ha sallad med mos och röspettafile. och där gick planeringen åt skogen...fan inte lätt alltid... men idag är en ny dag med nya möjligheter. har ätit en kopp med soppa 350kcal sen blir det förhoppningsvis inget förens fikat med syrra.
sconesen ligger på ca.318kcal/100g. så vi får se hur det går för känner jag syrran rätt så kommer hon att vela trycka i mig en massa mat oxå....

Kommentarer

  • H säger:

    Scones som är så mysigt och gott, jag önskar jag kunde äta sånt utan att äta någon ångest

    2012-12-17 | 12:00:09
    Bloggadress: http://sizezero.devote.se

Kommentera inlägget här: