The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

tillbax igen...

Kategori: Allmänt

så jag är tillbaka ja jag tänkte säga från dom döda ... men riktigt så illa är det inte... döda människor äter inte så mycket som jag har gjort den senaste veckan... va ju tvungen att  försöka värka normalt. sund bara att jag föråt mig och det syns på vågen... en massa plus på vågen igen nu har jag typ 5kg att gå ner innan jul... bara för att kämpa lite hårdere... nu måste jag börja räkna kcal... fan va jag hatar de men jag måste.. hade tänkt att hamna under 900kcal alla dagar fram till jul... 
 
måste in till syrran o ha julbak det vill säga om vet i det här fallet jävla snöoväderet kan lugna sig lite så jag kan ta mig iväg....

Kommentarer

  • Sara säger:

    Sv: Hej gumman! Åh tack snälla du! :) Och förlåt att jag inte har svarat på mailet, jag har inte orkat :/ <3

    2012-12-09 | 18:59:47
    Bloggadress: http://wannahealthylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här: