The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

16h

Kategori: Allmänt

så jar druckit en kopp te och har fastat i 16h. ska snart göra mat det blir lax med hemmagjord färskost och potatis. tror inte att jag kommer att äta. för jag är inte specielt hungrig.... tycker bara attdet är tråkigt att sitta hemma själv idag. måste snart ut med hundarna ochsen så blir det två lång promenader i kväll. sicktar på att hamna på -600kcal idag. 
jag undrar hur många vi blir till kvällsmaten... hmmm...... jaja vi är i alla fall tre hemma nu.... 
jaja måste i alla fall sticka och fixa maten...

Kommentarer

  • Sara säger:

    Sv: Tack vännen!

    Hur mår du? Känns som evigheter jag läste din blogg eller prata med dig bara för jag var borta! <3

    2012-11-06 | 21:55:11
    Bloggadress: http://wannahealthylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här: