The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

enjoy the small things

Kategori: Allmänt

Mångad (igår allså) och jag vakna till att jag fick ett mess från H där det stog att han var på väg så jag var tvungen att vakna... så jag forupp och fråga om jag kunde hoppain i duschen innan han var framme. sen när han väl kom så kolla vi  film låg i soffan och myste typ hela dagen... det som var bra var att jag bara åt 3mackor, 1ägg och 1avokado. det neggativa var att jag gick o la mig typ på en gång efter att H hade gått.... sov i 3timmar sen vakna jag och nu har jag vatt vaken sen  22igår. det suger....
fick bara sån ångest när jag såg han ligga i soffan.... Han låg på rygg och hans tröja hade glidigt upp lite så man såg hans mage... jag älskar hans mage den är helt perfekt. plus att han är smal och vältränad. mår illa och blir äklad att han måste dras och måste ta på mig.....
jag hatar när folk tar på mig och det är för att jag äklas av att jag är för fet... så det kanske hjälper så jag kommer att gå ner det sista vi får väl se....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: