The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

från fasta till frossa

Kategori: Allmänt

jag åt kvälls mat med familjen... det största misstaget jag gjort på länge.... min fasta fick över till en frossa, jag vetinte hur mycket jag har ätit det jag vet är att jag har tömmt halva kylskåpet. har minne av att jag åt lax med ris, sen efter det blev resten av kvällen en enda röra av mackor, godis, chips fler mackor pulvermos.... vet i alla som jag har ätit men det var i alla fall en hel del. tror jag kommer att hamna på pluss och ha gått upp typ ett ton till imon.... vill träna vill sticka till gymet fan att jag inte har kort längre fan att jag inte kan träna hemma för typ alla sover och vill inte väcka dom.... trött på att vara som jag är....
 
saknar att träna....

Kommentarer

  • H säger:

    Jag lyckas alltid avsluta mina fastor med frossa och jag blir så irreterad.

    2012-11-10 | 19:38:40
    Bloggadress: http://sizezero.devote.se

Kommentera inlägget här: