The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

från vänner till LCHF

Kategori: Allmänt

jag är så jävla glad... har äntligen fått sova en hel natt... jag känner mig äntligen som människa igen.  jag ska resa upp till min fru imon, jag har saknat henne som fan. inte sett henne på typ ett år och det känns hämsk att säga. vet bara inte när jag kommer hem igan och så länge jag är där uppe så kommer det vara LCHF som gäller. nä jag tror inte det är bra för kroppen att man skär ut en hel mat-grupp. därför jag inte håller med veganer, vegitarianer eller köttätare som inte äter grönt. jag anser att kroppen behöver allt, vi är trots allt asätare.
sen ska jag träffa några kompisar och se hur det är med alla. 
försöker dra ihop två olika kompisgäng så vi kan vara lite sociala på stan och se om jag kanske kan lära känna någon i den här stan... så vi får väl se hur fan vi löser det...
 
men nu måste jag ta tag i min träning och mitt ätande, vet inte hur jag har ätit med tanke på att jag ha sovit så mulat måste ställa mig på vågen och se va den har att visa mig.
Önska mig lycka till....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: