The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

glad och ångest

Kategori: Allmänt

igår gick jag bara två promenader och det landa på -744kcal. gick bara ner 100g så mina promenader hjälpte inte så mycket...
 
idag vet jag om att jag har ätit för jävla mycket så jag hoppas på +-0. har gått en massa idag och mina promenader har gjort att jag har hamnat på -992kcal ut en så länge har tänkt att ta en promenad till idag och träna lite så jag hamnar på typ -1000kcal. vill inte gå upp igen så där av all panik träning... ska försöka träna kondis för första gången på typ 3månader. hoppas att min rygg och bröstben inte mular. är glad att jag har börjat gå ner igen, har ett kilo kvar innan jag är tillbax på min del mål igen. vill värkligen ner igen. vill ner och nå mitt slut mål. hade velat nå de innan detta året är slut men det värkar inte gå så bra :(...
är i alla fall jätte glad. Min älskade fru ringde mig och vi har mer eller mindre hela kvällen... saknar henne som fan... och apropå något helt annat så har V köpt hem ostkaka.. 700kcal/100g + grädde och sylt... suck.. 
jaja...
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: