The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

kaniner o obalans

Kategori: Allmänt

jag känner mig som den jävla kaninen i alice i underlandet. känns som att jaghar brottom till allting men hinnerfan inte med men igentligen har jag inte så brottom utan jag vill mara äta en massa bakelser. nu låter jag säkert jätte vimsig men det är filmen och boken också för den delen.... men det är vel lite som livet men springer en massa rundor helt i onödan och det visar sig att allt bara kretssar runt mat och godis.... 
hmmm undrar om det är meningen med livet??
att vi ska springa en massa rundor helt fukuserade på tid och att vi är sena till mat.... men nu förtiden så kommer maten i matlådor som man bara värmer för man är för lat att göra mat själv. och vårt spriingande e sittande framför tv och datan... inte konstigt att man blir fet.....

Kommentarer

  • Eriiza säger:

    Skönt det, själv trivdes jag inte i skolan i Uddevalla alls. =/

    Jävla skåningar. ;)

    2012-11-17 | 01:56:57
    Bloggadress: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: