The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

missat en hel dag...

Kategori: Allmänt

jag vakna igår  och spendera hela dan med att tro att det var torsdag. idag vakna jag och trodde att det var fredag. snacka om att jag blev förvånad när jag märkte att det var lördag. min förstatanke var "Var fan har jag tappat en hel dag!" jaja fick slicka mina sår och skriva upp upp min skamliga vikt i viktforumet. fan va jag skämdes över min vikt så snacka om att jag fick ångest över min vikt. 
min ångest har fått mig till att förbränna 623cal +att jag har sprungit i trappor med S och valpen men det blev bara 360trappstes. blev inte mer för valpen missa ett av treppstegen och slog ut en av sina lösa tänder men gud va de blödde. men det är i alla fall något hoppas att vägen visar minus imon. vill inte se pluss igen!
 

idag är första dagen jag har skämts så mycket att jag har börjat gråta över hur fet jag är. jag vill inte bara vara bessat av att vara löjligt smal som S säger. jag vill vara löjligt smal. jag vill kunna gå förbi en spegel och inte vela spy.

Kommentarer

  • Eriiza säger:

    Jo, det förstår jag fullt ut.
    Därför jag varnade för innehållet. =)

    2012-11-03 | 21:21:56
    Bloggadress: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: