The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

NoJiG

Kategori: Allmänt

livetsirroni... imon geller det... jag ska sätta mig i stole och möta min största räddsla... jag ska sätta mig i stolen och få en massa nålar i armen.... (ja, jag är livrädd för nålar.)
Men endå sätter jag ig frivilligt i tatuerarens stol för att få bläck under huden. men jag tänker fan inte sätta mig i den efter syrran hon är så jävla skrikig.... jag är så jävla nervös inför imon... men samtidigt så är jag helt överlycklig jag får äntligen "dom" på mina armar. det blir min 4 & 5 tatuering men jag är endå lika nervös som första gången... Frågade H om han kunde följa med och vara min nalle men han kunde inte.. så besviken jag blev :(
men han tyckte att han kunde ta min platts... de tyckte inte jag.... har väntat på tok för länge på det här...
idag har jag ätit som fan. först risgrynsgröt, 5 bitar sushi och sen en varm macka och kanter på pizza. Suck på tok för mycket. ikväll blir det bio med S vi ska se Breaking dawn- del 2. sen e det raka vägen hem och sova så jag kommer upp imon...
vill att klockan ska bli 13 så jag kan sluta vara nojig.
Brrrrr...
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: