The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

pälsmössa

Kategori: Allmänt

har gjort mycket idag. skprang runt i stan och köptkläder till barnen, V  och mig själv. så har jag betalt alla räkningarna så är ganska nöjd endå. har köpt en pälsmössa, halsduk och skor. älskar min nya  mössan. är så glad! den är nästan rätt färg men den är så jävla snygg. har ätit lite för mycket men ska ut och gå långpromenad med B och  V. så har jag väl förbränt något av det jag har ätit.
  
sen hade jag tänkt att träna lite också har gått plus dom senaste dagarna så jag vill se att den ska börja gå minus igen. är lite trött på mig själv att jag inte kan kontrolera mitt ätande. men bara att ta nya tag och gå ner annars passar inte mina byxor :p så jag har inget annat val mer en att gå ner så dom passar som dom ska...
Ja jag har tjockis ursäckter....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: