The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

säng

Kategori: Allmänt

jag har legat i sängen hela dagen. är så jävla trött vill bara sovit är så jävla trött... imon ska jag sticka till syrran ska sova över där hoppas bara att jag pallar vet inte...V sa att jag hade feber innana idag... vet inte men det kan nog stämma med tanke på att jag är jätte trött och vill  inget hälre en att skita i att äta... åt en bit pizza med V men är mest bara törstig vill dricka men årkar inte hämta. Det är kallt över täcket och jag fryser bara av tanken... att behöva lyfta på de...skulle möta upp V efter skolan men han ska på möte så jag får stanna i mkin säng och försöka hålla mig varm.
måste komma igång med träningen igen... kan inte hålla på att fuska med min träning... och jag är så ledsen V sa att han har hamnat i sambo fällan på grund av mig... så det är mitt fel att han är "tjock". Ps. han är inte tjock...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: