The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

sova sött?

Kategori: Allmänt

somnade på tok för tidigt igår och vaknade vid typ två. fan missa hela kvällen missa mina kvällspromenader... fan va detta suger.
hade velat förbränna meren va jag gjort idag... blev barq 444kcal ut idag. det är aldeles för lite, hade behövt hamnat på -800kcal men men nu får man stå sitt kast. idag är en ny dag med en massa nya möjligheter.
åt för mycket igår fan att V bestämde sig för att göra lunch till oss... det bar gulligt som fan. så jag satte mig och åt det även omm att mitt huve hela tiden skrek att jag inte borde äta det där. han gjorde grillad kycklingfile med smör stekta champinjon, svampsås och ceasarsallad. fick ceasarsallad för jag inte tycker om potatissallad.
men tydligen så kommer jag inte undan den jävla salladen... V tyckte att jag skulle försöka smaka på non potatissallad som jag kanske tycker om. grejen är ju den att jag inte gillar smaken av creme fraiche. men jag tog en sallad med vitlök o ska försöka äta lite av den med rostbiff idag.
lite ångest över all mat det kommer att bli idag. men får ta och förbränna något på mina promenader idag...

Kommentarer

  • Eriiza säger:

    Nej nej, är inte från Göteborg, inte ens svensk! ;D
    Bodde i Mölnlycke ett par år sedan, då jag gick på
    folkhögskola.

    2012-11-09 | 00:08:17
    Bloggadress: http://eriiza.webblogg.se/
  • Natacha säger:

    Fin blogg! :)
    Kika gärna tbx om du har lust

    2012-11-09 | 11:00:11
    Bloggadress: http://atstorning.devote.se
  • Sara säger:

    Sv: Ah jag såg ditt mail men har inte orkat svara, har legat sjuk :(

    2012-11-09 | 11:24:49
    Bloggadress: http://wannahealthylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här: