The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

spöken från förr

Kategori: Allmänt

fattar inte att jag gör så här mot mig själv igen... för typ två dagar sen dök mitt spöke upp. (spöket är en gammal KK som bara är trubbel)
 fattar inte varför jag ens svarar han... är jag så glad för att må dåligt??  var gång jag skriver med han så är det som att gå på ett minfält. ett sne steg och man flyger i luften... killen är så känslig och det märks att han har en Alfa-personlighet. och det sjukaste är att destu mer han trycker ner mig destumer tycker jag om han... är jag sjuk i huvet eller??? det är fan inte normalt att vela må dåligt... vad är det för fel på mig.
har grymt ont i magen men kan inte gå på toa för det kommer typ inget kommer non kanin plutt men inte mycket är så hård i magen. vill vara normal och kunna gå på toa och ha en mage som funkar... Har onti magen... vågar inte gå på promenader e rädd att jag kommer att skita ner mig eller nåt.... vet om attt det inte går ihop med en hård mage men så det känns...

Kommentarer

  • Sara säger:

    Sv: Tack vännen! Jag ska svara på ditt mail när jag blir bättre och orkar, förlåt att det tar tid! :( <3

    2012-11-13 | 10:27:32
    Bloggadress: http://wannahealthylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här: