The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

Svartsjuka...

Kategori: Allmänt

jag är stolt att jag har lärt S allt jag kan men samtidigt så leder hennes träning till min ångest... jag vet inte varför men det är som att jag drivs av min svart sjuka. jag går upp hela tiden... eller gör jag de?? hmm... ja oftast i alla fall.
Jag vet om att jag borde bli glad över att dom jag har nära mig, men jag värkar drivas av svart sjuka... ska försöka hinna förbränna -1000kcal idag innan dagen är slut.... har varit ute med B på en promenad på 9km har planerat att hinna med två till... fan önska mig lycka till.... jag lär behöva det....
ska till mamma på jul och jag har bestämt mig för vad jag ska ge henne ^^ YeeY :D

Kommentarer

  • Eriiza säger:

    Hehe, men jag har bott i Lysekil i ett par år, kan vara därifrån dialekten är. ;D
    Kommer från Lettland, var kommer du ifrån? =)

    2012-11-11 | 18:52:09
    Bloggadress: http://eriiza.webblogg.se/
  • Eriiza säger:

    Haha, trivdes du i Uddevalla då?
    Jag gjorde det inte så mycket.
    När jag var nere i Skåne, blev jag utskälld av en busschaufför
    på skånska med blandning av utländsk dialekt, tog mig nästan 10 minuter att förstå varför han var arg. ;D

    2012-11-12 | 01:29:31
    Bloggadress: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: