The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

the definition of insanity

Kategori: Allmänt

är  när man gör om samma misstag om och om igen.... är jag galen då???har suttit och snackat med syrran hela kvällen vi snacka sex och killar... drack öl och skratta oss igenom större delen av kvällen.... fick reda på att en kompis ska opereras och jag får inteveta vf förens jag kommer upp till han och jag har panik... undrar varför han inte bara kunde berätta blev orolig som fan... funderar på att fråga mitt ex om vi kan åka upp tillsammans så betalar jag halva resan fan vetinte va jag borde göra är nojjig det är säkert inget....
det kommer säkert att gå säkert jätte bra... kolla är så närvös att jag upprepar mig...
 
jag och syrran ska tatuera oss på lördag.... är så glad över det... YeeY.. längtar efter lördag vill att det ska vara de imon men har inte sån tur :(....
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: