The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

tre i ett

Kategori: Allmänt

så äntliven så ligger jag i sängen efter en lång och väldigt stilla sittande dag. men jag har endå lyckats förbränna 590kcal  på två promenader en på 505 och en på 85. nu hoppas jag till gud att min vikt går ner... 
 
igår kväll fråga V vilken va den högsta vikten jag kan leva leva med och jag svara 49,3 så säger killen att jag får gå ner så mycket jag vill bara min kropp inte tar för mycket stryk av det.... känns så jävla skönt att ha någon som stöttar en i sina beslut. sen har vi komit på att vi måste sluta käka på kvällar och ingen mer skräpmat. 
YeeY... va glad jag blev när han sa det till mig....
 
med tanke på att min skål gick i backen här om dagen så måste jag se till att hitta en ny så jag har koll på hur mycket jag äter... för har tappat kollen helt på hur mycket jag stoppar i mig.... det suger när man inte längre vet....
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: