The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

TRÖTT!!!!!

Kategori: Allmänt

jag har hamnat helt fel i min dagsrytm. var helt slt efter att jag vatt hos tatueraren så jag bestämde mig för att gå och lägga mig tidigt... haha eller hur att jag skulle få det.... de gick ifrån att ingen hade hört av sig på hela dagen till att alla skulle ringa mig... och de värsta är att alla frågar "va gör du?" och när man svarar jag sover. så bara fortsätter dom att prata med en... fattar inte den saken. om man säger att man såver vd får dom då att tro att man vill snacka med just dom då... Blir tokig men men jag fick sova två timmar. sen gav jag upp. somna inte om förens på söndagsmorgonen sov någon timme. V väckte mig och fråga om han hade feber.
Jag är helt slut i huvet och jag hade bara velat sova som vanligt så jag kan ha någon som hälst koll på vad jag äter, just nu kan jag inte ens hålla isär dagarna. är så trött men kan inte sova antingen för att jag helt änkelt inte somnar eller för att folk inte låter mig sova. behöver sova. ska fan stänga av mobben imon vid 21 och ssen bara gå och lägga mig och gud nåde den som stör mig.... 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: