The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

två fetto dagar...

Kategori: Allmänt

jag är helt tankesprid... vet inte riktigt vad jag ska skriva jag är något besviken på mig själv. jag äter för mycket. det är så änkelt. det är ingen mer en jag som kan dra upp mig ur det här jävla hålet. måste träna mer hårdare och äta mindre. vist låter det lätt?? synd att jag har så jävla svårt att bara göra det... hör hur varenda del av mig skriker efter mat hela tiden men samtidigt så vet jag bätre en att lusna på de.... synd att jag inte kan holla mig borta från de bara.... åt kinabox de roliga e att jag inte tycker om kinaboxar... tycker dom e för söta...  åt det endå och mycket ricktigt de var för sött tömde endå  boxen på 15 min.... två timmar senare åt jag kycklinggryta med ris.... en ruta mörkchoklad.... och nu när jag vakna tog jag en macka.... jag är ett fetto! på 54,2kg.... i alla fall så vägde jag det igår. idag väger jag säkert mer....
 
 vill vara smal och vacker måste upp nå detta kan inte låta dom här sista kilona besegra mig... ska fan lyckas ska se till att få kontroll igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: