The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

va ska man äta?

Kategori: Allmänt

jag var hos syrran igår.... syrran och en av hennes kompisar undra hur jag hade lyckats gå ner så jävla mycke i vikt.... (deras ord inte mina) så svara jag lite på skoj attt det är bara att sluta äta... så sa syrran att hon inte hade kunnat de för hon älskar mat för mycket... sen kom jag på att de gör jag oxå... enda skilnaden är att jag har sån jävla hat kärlek till mat... och jag känner mig som en jävla löngnare... jag kan inte råda nån runt hur dom borde äta för jag är ett jävla fetto som aldrig kommer att lyckas med not....
den här bilden stämmer överens med mig... alla säger att jag är smal men de e jag inte....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: