The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

vatten

Kategori: Allmänt

nä nu ger jag upp. jag skiter i att tänka på vad jag äteroch hur jag tränar så bara fastar jag istället. är trött på att vågen hela tiden visar pluss. årkar inte se att jag går upp hela tiden. så nu gör jag det enda jag kan göra för att gå ner. har gått tre längre promenader idag, en på 4,7km. förbrände 283kcal, nästa var på 1,9 km. förbrände 118kcal. sen på kvällen stack jag på en långpromenad med S på 8,4km. förbrände 494kcal. och nu ska jag snart ta en ny promenad med V och B men en så länge har jag hamnat på -895 hade hoppats på att hamna på 1000 men det får väl duga endå. nklockan är över midnatt så nu är det en ny dag.
så  fastar så länge jag pallar. det är bara vatten som gäller. måste komma ihåg att dricka så jag inte glömmer det och så jag pallar min fasta... 
önska mig lycka till jag behöver det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: