The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

-0,5kg

Kategori: Allmänt

fredag och det var dax att ställa sig på vågen och skriva in vikten i vikrforumet. Jag är glad för att jag har viktforumet men jag blev jätte besviken på vad vågen visa. 53.0 så landa på - i alla fall.
 
 
jag känner mig så jävla misslyckad som människa. Jag är allt jag inte brukar vara, men av någon jävla anledning så känner jag mig osäker på mig själv och allment nere. Jag har noll självförtroende och jag vill iget hällre en att bara få försvinna så jag slipper störa folk. Känns som att jag bara är ivägen när jag vill umgås med folk. tycker inte om att vara i vägen tycker inte om att känna som jag gör. och vad jag en gör så gör jag bara fel. Jag årkar inte mer.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: